Sunday, November 08, 2009

Nur Kasih


Aku mula2 mmg tak follow sgt dgn drama nie, al maklumlah malas nk berebut2 remoote control dgn my doters.

Then pada bulan poser, time sahur aku dok bukak Tv3..peh tu barulah aku berkesempatan tgk citer nie..rasanyer yg ulangan punya...mmg tak paham sgt jalan cerita nie...TAPI yg m'buatkan mata aku x berkedip sebab...aku suka tgk Nur Amina (Tiz Zaqyah) . She is so sweet..suka betul tgk pelakon nie (masa nie..x tahu nama dia saper) cz first time aku tgk dia on screen (read: padahal dia dah pernah berlakon sblm nie..cuma aku yg tak pasan).

Since aku tgk dia dlm citer tu...mmg aku akan setia terpacak kt dpn tv kul 9.00 pm..nk tgk citer nie. Jgn tak tahulah..mcm2 helah aku buat nk tgk drama nie..sampaikan terpaksa sorok remoote cz Cha nk tgk tartoon...ayo yooo.

Soundtrack lagu nie pun besh gak....tp yg buatkan citer nie lagik besh cz jalan cerita yg begitu islamic...rasanyer lagik besh dari filem AAC. Apa2 pun..aku suka tgk Nur nie...she si so sweet...pandai dia berlakon pegang watak Nur Amina nie.
So skrg nie...aku dok membilang hari...biler ler nk Jumaat nie....rasa cam tak sabo nk tgk drama nie...








5 comments:

ceritacherita said...

Bestkan citer Nur Kasih ni, mula2 aku tengok aku kata knpla pilih heroin dia ni, tak lawa, tak padan dgn remy tu. hehehehe. tapi bila tengok dlm pancaindera smlm & baru aku tau nama sebenar dia, lawa la pulak.

Sherry said...

tu la nyer..
aku pun ikot start bulan puasa aritu..

tu pun sbb time sahur.. ada ulang kan..

ha.. ada terrrrnampak kat tv.. kata nanti nak tayang drama ni.. tanpa iklan start 10hb nanti tu .. dia camner eh? kiranyer satu episod per day ke apa?

aku blurrr sungguh

Anonymous said...

hai sis nurul...

org dikejauhan tgok citer nie www.tv3.com.my...

Anonymous said...

betul...betul...betul...
mmg best cite nurkasih.harap ada sambungan drama nie bila nur jmpa remy ada jambang.mesti best.
love can start again,so sweet....

Nurul a.k.a Riko said...

Baby...
1st time aku tgk drama nie...aku betul2 suka dgn heroin nie. Nx week..citer nie last kan...hopefully happy ending. Amin.

Sherry...
aku x pasan iklan tu...aku pun begitu jua...lagikkkk blurrr.

Cik Anon 1...
jarang masuk kat site nie...insyaallah..kalo rindu nk tgk citer nur kasih...harus kut...hari2 masuk kat site nie.

Cik Anon 2....
kan...mmg besh citer nie. hopefully leh bawak ke layar perak!