Wednesday, March 19, 2008

Alisa..Alisa Oh..Alisa....

Sayalah..."Mem Kecik"

Hemmmm...alisa skrg nie...makin notik & garang ya amat. Tu ler...masa kecik2 ramai dok org puji..t'masuklah diri aku sendiri..ekekkeke keeeee....lemah lembut ajer yg sorang nie...mmg contra dgn kakak dia...as many knows kakak tu kan aktif & pesen yg jenis tak mo dok diam...tapi tu lah..susah nk predict perangai budak2 nie kan.

Dah 3 dys in a row...aku x smpt nak tgk berita hatta my peberet channel kat TV pun aku x smpt nk tengok...ittew mem kecik dah konker ittew TV...tak larat rasanya aku nk tgk vcd Barbie berulang2 kali...she's vy selective...pandai memilih vcd Barbie..tak sumer season dia suka tgk....mula2 tgk citer Barbie Meraposa...then lepas abis vcd tuuu..tgk pulak citer Barbie as The Princess and the Pauper..peh tu..pandai pulak pasang sendiri vcd tu sumer...tgk citer Barbie and the Magic of Pegasus...kalo dia boring dia tgk vcd Hi-5...tu sumer vcd collection kakak dia...skrg nie..Alisa pulak yg suka tgk.

Tonite my parents datang KL...sekali dgn my 2 little sis. Sonoknyer kakak biler dgr ramai org nk dtg rumah aku...especially biler Mak Andak & Mak Su sampai...ramailah yg dok melayan kakak kt rumah. Kakak dah ckp kat aku...on Fri. dia nak auntie zah (driver van) amik dia kat Mawar sari...dia tak mo transit kat TKC (Tiesya kidz centre)...amboi..amboi nie lagik sorang ..cam Mem Beso ajer...tp aku sudah ada plan...since Ilham tak bulih nk amik cuti on this Fri...aku dah amik cuti on that day...so aku akan amik kakak fm class mengaji & gi school pun...aku anto gak.

Balik citer pasal Alisa tadik...adoiii mesti my parents..especially bapak aku..mesti tak tahan nk tgk citer katun ajer nanti...cz my dad suka tgk News & ESPN...cam my mom pulak..suka tgk channel Aruna..hopefully Alisa..tak pasanglah citer2 Barbie tu sumer..ciyan nanti kat my parents..kan. Harus aku sorok sumer vcd tuuu...bulih ker cenggitu... layannnnnn.

3 comments:

Janna Wan Muhammad said...

memamg mcm mem pon alisa nih...hihihi....

Adrina Adi said...

hehe.. sabor jer la. mcm amna & ariq. hari2 layan disney channel. so, nak tak nak kami pasang astro lagi satu kat bilik. lgpun sejak tgk channel tu, amna & ariq learn a lot of english vocab. termasuk chandra skali. ekeke..

Nurul a.k.a Riko said...

janna..
kalo gi maner2..ramai yg kata.."garangnya dia..."..tp kalo jumpa kucing..terus lari lintang pukang..he..he..he..

ed..
tu ler..aku pun ada gak hint kat DYMM nak pasang astro lagik satu...tapi enggak approved dong...sedih..sesangat.