Wednesday, July 25, 2012

Hati ceria....

Pagi nie hati rasa ceria ajer bila dok belek gambor2 dlm ipad. Especially biler tengok gambo kakak & cha....mmg boleh bikin hati ahkak terhibur sahaja. Mcm2 aksi dan gaya  kakak & cha masa amik gambo. Seronok ibu tengok....besar dah anak2 ibu nie yer...

Lepas ahkak belek2 gambo tersebut mostly gambo kakak 80%...selebihnya gambo Cha dan ahkak jer. Nak tergelak pun ada bila tengok gambo kakak....mcm2 pesen mulut cam donald ducklah...mulut sengetlah...mata bundarlah....mcm2 aksi lagik.

Agaknyer....budak2 zaman skrg mmg suka berfesyen mimik muka kut masa amik gambo.  Nak ajer ahkak upload gambo kakak kat dlm blog nie....nantilah  yer....ahkak upload gambo anak dara sunti ahkak nie.

Mula2 tu heran gak..naperlah kakak nie....pantang ajer masa terluang...mesti suka amik gambo sendiri...especially bila  kat dlm kereta...tak pun.....masa tengah syiok..syiok tengok tv....bila tengok sebelah...mesti kakak dgn ipad dok amik gambo sendiri.

Cha selalu complaint kat ibu dia...."ibu....tengok kakak nie...asyik amik gambo ajer".....Ahkak cakap kat Cha..."biarlah Cha....kakak tengah ada syndrom suka bergambo syiok sendiri..."....terus kitorang tergelak.  Itulah Kakak....mmg pantang nampak cermin ker....or bila dah pegang ipad...mesti nampak kakak dok buat pesen mcm2 depan ipad. Bergambarlah tuuuuuu......hehehe

Then bila ahkak csi facebook Kakak....OMG! patutlah.....rupa2nyer....kawan2 kakak mostly gegurl....suka amik gambo pesen mcm yg kakak selalu buat.  Lawa ker? Adoooiiii....itulah...mmg trend skrg suka amik gambo dgn pesen mcm tu kut.

Skrg baru ahkak tahu....naper kakak suka amik gambo mcm tu. Janji kakak enjoy dgn dunia dia...cuma ahkak dah nasihat kat kakak....nak amik gambo macam tu utk simpanan sendiri tak per....jgn upload kat fb sudah.

Ibu dia nasihat kat kakak..... Tuhan dah jadikan manusia perfect....tak payahlah nak sengetkan mulut ker....nak buat mulut mucung or buat mulut mcm donald duck ker.....kena bersyukur dgn apa yg Tuhan berikan kepada kita seadanyer.

Kan ker senang kalo amik gambo mcm ibu nie....jap ibu nak test amik gambo sendiri....jadik tak?
 

5 comments:

izzah said...

ni namanye camwhore la akak..haha..btw,muka akak macam ikgu sekolah lah,so sweet..hehe.selamat berpuasa akak and family. :)

Nurul a.k.a Riko said...

Izzah...
Owwhhh....mcm pernah dgr 'camwhore'...I see..heheehe..

Mcm cikgu cikgi jer kan ahkak nie...sebab pakai spek kut...gamaknyer.

Selamat berpuasa utk Izzah juga 'k.

Norlida Mohd Nor said...

Nurul...

Rupa Nurul tak pernah berubah kan? Maniss ajer....hihihihihihi

Anonymous said...

Manissssss sangat....

Nurul a.k.a Riko said...

Ida..

Rindunyer dekat Ida. Alaaa...tu optical illusion jer Ida...kalo tengok kat luar..mmg nurul nie dah makcik2...umur pun dah 37...dah senja hehehe.

thanks yer for the compliment.


Cik Anon...

Iyerlah tu manis.....manislah kunon hehehee. Tak adalah...ahkak nie...biasa2 jer.