Wednesday, December 05, 2007

Amalin

My 2 little princess...

Pagi tadi sebelum anto my doters ke rumah emak...sempat gak aku singgah kedai kat bawah my apt. nie. Biasalah...my doters kalo tak kena tol kat kedai tu...mmg tak sah. Then masa nak balik..aku dgr...ada sorang girl nie..panggil kakak..." Amalin...amalin..."he..he..he..kakak senyum simpul biler kawan dia panggil nama dia.

Aku pulak rasa cam akward ajer biler org panggil Amalin...evendo aku yg kasik nama nie...tp aku prefer kalo org panggil nama dia Sofea instead of Amalin...ermmm tak kisahlah kan...ttp aku noticed...kalo bawak dia gi jumpa paed ker or even her school teacher oso like to called her Amalin. Ha...her ustazah oso panggil dia Amalin.

Masa aku kasik nama kakak... Nurul Amalin Sofea = Cahaya Harapan Kami yg lemah lembut/bersih....mmg ramai yg comments nama nie panjanglah...kang tak cukup nak isi boranglah...etc..etc...tp aku tak kisah...yg penting meaning nama di sebaliknyer...kan.

Then for my 2nd little girl...aku letak Nurul Alisa Sofea...tu pun ramai gak yg kata panjangnyer nama ekekek keee....then nama pun samer cam kakak dia gak...cuma yg beza bahagian tgh ajer.

Aku pun ada reason gak naper letak nama aku (nurul)..kat my 2 little princess...then nama kakak (sofea) dlm nama alisa...konpius ker kowang?...he..he...ya ampun.....sebab aku kalo bolih...... aku nak sgt kalo derang dah besar...or kalo derang gi maner..maner ker...gi shcool ker or gi angkasa ker...my name sentiasa ada bersama-sama ke mana..mana derang pergi. Eh...munyi cam iklan Digi ajer....bersamamu... Dan begitu juga kalo kakak dah besar....or alisa dah besar....nama SOFEA tu cam kira pengikat hubungan antara kakak dan adik. Hubungan antara ibu & anak...tak kan putus...seperti mana nama yg derang carry tu...Insyaallah.

Hemmmm....cam incomplet ler pulak...cam someone missing ajer......hemmm....abahnya maner????? ...nama A'bahhh (ikut style alisa panggey nama Ilham) tak ader ker???....mana bulih tak ada....mestilah ada...kan...nama Ilham ada gak...aku selit...since nama dia Nor-Ilhamuddin...so aku amik pangkal nama dia tu Nor gak...kan maksud cahaya...he..he..he..he....he.

0 comments: