Thursday, September 11, 2008

Hepi Besday Kakak..mwah..mwah..

Yesterday...kakak punya besday yg ke-7 thn. So, this year..aku amik cuti bawak kakak gi jalan2 kat klcc. Sonok bangat kakak biler dgr aku nak bawak dia gi klcc. Mmg dah lamer bangat..dia x gi sana. Kebetulan...skrg nie..budak exam UPSR..so kakak mmg dpt cuti..this Fri. baru gi sek. balik.

Biler sampai sana....we all pegi beli ticket wayang cz besday gurl nak tgk movie Wall.E..then lepas beli ticket...aku ajak kakak gi kedai Swatch....then kt situ...kakak mmg dah rambang mata...coz sumer jam dia suka.

Aku ckp...tarik napas2 pelan..pelan...take yr own sweet time..nk pilih jam maner. Kejap2..nak yg nie...kejap...kejap nak kaler biru...kejap2 nak kaler putih..kejap2 nak jam org beso...t'gelak aku tgk reaksi kakak....Then...finally...biler dia nampak satu jam nie..dlm music box..terus dia ckp.."Okey..kakak nak yg nie...yg ada balerina". Yessszaaaa....lega aku...cz kakak punya taste..mmg samer dgn aku. So ..aku beli hadiah "flik flak" utk besday gurl.


Biler dah pakai jam kat tgn...asyik dok sebut ajer...skrg nie pukul berapa..."ibu...ibu dah kul 11.20 am...then..kejap2..lagik..dia ckp..."ibu..ibu dah pukul 11.30 am"...cenggitulah kakak...sonok bangat cz dpt hadiah jam.


Ibu...jgn lupa yer..HSM 3

Geng bas sekolah yg tersesat...

Selain dari jam...kakak nak aku beli cd sound track Camp Rock...isshhh kakak nie...mmg aku kena ketuk dgn kakak hari nie. Tak per...tak per...cz selain semalam besday dia...her result utk ujian fomatif yg lepas...nampak cam okey. Nak tawww...result ujian kakak....jap yer...kat bawah nie.

BM (Pemahaman) 100%

BM (Penulisan) 92.5%

B.Inggeris 94%

Matematik 83%

Sains 100%

Pendidikan Islam 96%

B. Arab 88%



6 comments:

Nur a.k.a admansyah said...

1st... Sorry to Sofea coz auntie lupa smlm yr special date! Mlm nanti auntie will ask Aisyah to wish u. Happy Birthday dear...

2nd... Congrates on yr PowerFul results! Wow... ada 2 subject score 100%. Tahniah lagi sekali..

Baiti Mustafa said...

Happy birthday Sofea!!...waah..seronoknya dapat jam swatch!!..aku pon suka tengok ngan jewelery box ballerina bagai...

mesti sejuk jek rasa perut ko anak pandai dlm pelajaran....hehehe

good job sofea..keep up the good work!

Janna Wan Muhammad said...

happy 7th birthday untuk Sofea...semoga Sofea akan jadi anak yg solehah dan taat pada ibu bapa...
tahniah jugak sbb resulf peksa yg bagus..keep up the god work okay!

Nurul a.k.a Riko said...

Nur..
tenkiu auntie nur (on behalf of sofea)

Baiti..
he..he..he..lamer x borak dgn u.Miss u ler baiti...windu bangat samer lor.

Aku pun berkenan dgn hadiah sofea nie..especially kaler hadiah tu..sumer kaler sheweet ajer...kan.

Tu lah...aku harap sgt..dia menten result dia nie..utk final exam nanti. Amin.

Janna..
tenkiu aunti janna...result sofea biasa2 ajer..hopefully dia leh menten cenggini..amin.

Sutera Salju said...

tumpang tanya.. harga jam tu berapa ek?

Sutera Salju said...

tumpang tanya, harga jam tu berapa ek?