Sunday, August 28, 2011

Salam Aidilfitri....


Sempena di bulan yg mulia ni....ahkak ingin menyusun sepuluh jari memohon kemafaan seandainyer ada perkataan & gurauan yg tak disengajakan sepanjang ahkak berblog nie.

Tahun nie...turn kg. ahkak kat Parit, Perak pulak utk beraya. Insyaallah...kami angkat berangkat pulang ke kg. pada petang nie...doakan perjalanan kami pulang dan balik selamat yer...Amin.

Nak citer gak...he..he..he..Alhamdulillah...setakat hari nie...Cha memang puasa penuh....cuma dia tinggal 1 setengah hari cz 1 hari sebab demam....& setengah hari pulak sebab dia berbuka puasa kul 5 petang masa hari pertama puasa.

Kak La ckp kat ahkak....'Cha dah macam kanak2 somalia jer....ceh'. Mmg tak dinafikan...badan Cha mmg kurus keding...tak per...tak per....misi ibu dia lepas nie....nak kasik badan Cha berisi balik....siyan Cha...kurus jer.

Kakak pulak...alhamdulillah...setakat nie mmg tak pernah tinggal lagik. Semalam kami buat biskut cornflakes kesukaan kakak.....penuhlah 1 balang besar cz ibu dia buat 2 bancuhan. Masa lepas berbuka malam tadi & jugak sahur pagi tadi....Kakak asyik makan ajer biskut cornflakes yg dia buat. Sekalik tengok...dah tinggal separuh balang ajer lagik...nie nak kasik kat Opah ker..or masuk kat perut Kakak nie..he..he..he..

Utk sumer rakan2 blogger ahkak...dan jugak to my lovely blog readers & to my silent blog readers too....Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin!


3 comments:

nelly said...

Nelly The Strange nak ucap Selamat Hari Raya !!
:)

Aiza Syahida said...

selamat hari raya buat ahkak dan family. :)

Nurul a.k.a Riko said...

Nelly...
Thanks Nelly...Selamat Hari Raya to u too...


Aiza...
Hi Aiza...lamer tak nampak Aiza kat blog ahkak nie...selamat hari raya to u too dear...