Friday, March 30, 2007

Nak balik kg. & sofea pulak demam

Nie gambo masa sofea & alisa...masa mandi swimming pool kat klcc.




Yesterday, sofea was down with fever. Ciyan dia...kalo tonsil dia bengkak..mmg sah lepas tu cam senang ajer nak dpt hi-fever. This time, turn Ilham pulak amik EL coz normally we all take turn utk amik EL nie...hemmmmm tapi aku rasakan ...aku yg selalu amik EL nie...coz Ilham ada sajer excused x bulih nak amik EL ...rasa cam tak aci kan?...ekekek keee

Ilham mmg suka nyakat anak aku...satu hari x nyakat sofea mmg tak sah. Yg best, semalam masa Ilham bawak anak aku gi jumpa dr. shana...lepas dr. shana check Sofea....Ilham suh doc. tu cucuk Sofea...(kes nyakat ler nie)...pantas ajer sofea jawab.."nanti sofea suruh dr. shana sunat abah"...terkejut dr. tu kata Ilham....aku rasa mesti masa tu muka ilham merah mcm lobster kan....tu lah saper suruh nyakat anak...sofea nie tak leh provoked...kan macam peluru berpandu dia balas balik.

Hari nie...aku balik awal, coz dah janji dgn sofea nak jemput dia awal from her nursery. Ciyan dia...this morning she asked me to cuti...tapi aku tak bulih nak cuti...coz ada keja belum setel. Sib baik, boss aku kasik green light balik awal...leh aku jemput sofea awal sikit. Hopefully, demam anak aku dah recovered...ciyan dia kalo demam...monyok ajer.

Oh yer...malam nie kitorang balik kg. coz the next day, my sister...Faezah nak akad nikah.

4 comments:

su.anne.na said...

aku yg keje klcc ni pun tak penah sampai taman dia riko.. hehehehe..

LITTLE DEWA said...

haha
kang x pasal2 papa 2x sunat... naya btul!!!

adrina adi said...

lawak betul la anak ko riko. mesti laki ko mcm... err..arr..iskk..gulp. ekeke

sofea^alisa said...

anne...
he..he..rugi beso nko tak gi saner...beshhh wa cakap lu...ekekek keee

mummy..
tu lah...saper suh Ilham nyakat sofea..kan..dah termalu dpn doc.

ad..
tu lah..sofea nie dia main sebut ajer pasal sunat nie..sekali termalu pulak Ilham..