Saturday, March 05, 2011

Nak gi Pasar Malam

Dah lamer ahkak tak pegi ke Pasar Malam. Ahkak mmg suka pegi pasar malam cz macam2 menda bulih beli. Biasanyer kalo pegi pasar malam ahkak suka beli buah-buahan....especially buah salak, buah oren, epal, buah mangga or buah aper2 ajerlah.... (read: buah salak manis..ahkak suka...yg kelat...terus buang tong sampah). Kalo x beli buah....ahkak suka beli Laksa...tak pun Popiah goreng. Tu jerlah.

Kalo ada org jual satar....itu sudah bonus bagi ahkak cz ahkak suka makan Satar. Sedap makan satar nie...especially time panas2. Ahkak suka makan Laksa Johor....tp kat pasar malam nie konpem tak ada org jual laksa johor nie...kalo nak makan laksa johor nie...ahkak kena masak sendirilah jawapnyer.

Kat maner lokasi pasar malam nie? Ooowwwhhh....dekat ajer ...dekat depan JJ Au2, Setiawangsa. Kalo pergi sini..nk carik parking mmg susah....so waktu afdal nak pegi pasar malam nie...rasanyer sebelum maghrib...cz org tak ramai. Nak parking pun senang.

Alamak! Guruh dentam berdentum kat luar. Isskkkk....nak hujan ker? Rosak programmm...lah kalo mcm nie.....huwaaaaaa.


8 comments:

izzah said...

saya kalau pegi pasar malam wajib beli air tebu..hehe.
akak,kl hujan la hari ni.

Qistina Filzah said...

pi pasar mlm beli bulat2 (cucuk2 chicken ball kerrr,hehe), ice blended

Janna Wan Muhammad said...

ai pon sker gak pegi pasar malam,tp pasar malam kat sini tak macam pasar malam kat semenanjung.....

Hairil Rizal said...

Jadi ke tak pegi pasar malam tu?
Satu lagi yg senang sket pegi yelah yg kat Keramat Permai tu.

Makanan feveret kalo kat pasar mlm - jagung bakar!

Nurul a.k.a Riko said...

Izzah...
Air tebu mmg sedap kan! Malam td ahkak pun beli air tebu utk ahkak...lamer giler x minom air tebu since bulan ramadhan hari tu.

Qistina Filzah...
Owwwhhh suka makan bulat2 yer..ice blended mmg sedap kan...cuma ahkak tak pernah beli kat pasar malam cz ramai org kt tmpt ice blended tu.

Janna...
Pasar malam kat sini mmg happening...nk jalan pun susah.

Warlord...
Ahkak pegi malam tadi...sib baik dah tak hujan.

Owwhhhh yg Keramat Permai setiap hari Isnin & Khamis tu kan?...tak pernah pegi cz mcm dah kena patah balik kalo lepas amik Kakak fm sekolah.

sue.anne.na said...

lenkali nak pegi, ajakler.. kami tak penah sampai pasar malam situ. ala2 jakun pun ada. hahaa

Nur a.k.a admansyah said...

sayang oiii... buat fenattt jer hang carik parking.... jalan pun sampai, kan? exercise lagi...
hehehehe

Nurul a.k.a Riko said...

cumi...
ala...depan JJ AU2 ajer..pegi hari sabtu belah malam...konpem sampai punya...he...he.he.


Nur...
Oh tidak...tak koser ahkak nak 'membetis' ...peluh bagai...oh tidak samer sekali laling.