Monday, June 25, 2007

Inter Tadika Event

Sofea with Piala...
Last saturday, Sofea went to Tadika Mimos for inter tadika event. Kul 7.30 am, sofea dah kena ada dekat kindie...coz she has to follow Mama CT (her school teacher) ke sana.

Alisa wat apa tuuu...serius ajer..

Pagi tu...quite ajer rumah aku...cuma kadang-kadang ajer dgr Alisa panggil nama aku..peh tu Alisa dpt tgk channel 63 dgn aman n tenteram coz kenkandang Sofea suka berebut remoote astro dgn adik dia...maklumlah sofea suka tgk channel 24 n 62...kenkadang tu mmg sakit telinga biler derang nie pakat jerittt...adoiiiii tensen woo.

Mama CT cakap..dlm around 12.30 may be derang dh sampai. Rasa cam x sabo ajer nk tgk Sofea balik..sblm kul 12.30 aku dah gedik...tepon Mama CT...tapi masa tu derang still ada kat sana lagik...may be kul 1.30 baru sampai...since kitorang dah keluar...so aku ajak Ilham makan Laksam kat kedai peberet aku...Restoran Nasi Kerabu Keramat...sedap weh Laksam n Nasi Kerabu...mmg besh bangat.



Sampai ajer kt restoran...Umi (owner restaurant) tu..sibuk tanya aku...Mana Sofea? Normally, kalo aku dtg sana...mmg Umi rajin layan sofea itu ini. Then aku cakaplah...dia gi Tadika Mimos kat bukit jalil.....lepas makan, baru aku nak amik Sofea. Hari tu aku x masak..so kitorang tapaukan Nasi Ayam utk Sofea...

Sofea was playing with her sis..

Rasa lega..biler aku dpt tgk Sofea kat kindie....bukan main lagik ketawa girang anak dara aku sorang nie...siap tunjuk door gifts n hadiah yg dia dpt. Sofea dpt no. 3..okelylah tu kan...Aku ada amik gambo anak dara aku dgn hadiah yg dia menang....tu kat atas tu..gambo yg no.1..siap simpan kat bilik lagik hadiah dia tu.
Inilah bilik saya...taraaaaaaaa

Inilah bilik anak dara aku....sofea mmg suka m'baca buku or drawing book kat bilik nie..sometimes, ciyan gak aku kat Alisa...sokmo kakak dia tak kasik dia masuk dlm bilik tuu....maklumlah Alisa sorang nie...mmg kuat mengemas...especially buku...habis kan nanti buku kakak dia...alisa kerjakan.


3 comments:

Anonymous said...

hai..taraa...tahniah sofea,no3 pun ok..lain kali dpt no.1 yerk....sweet nye blik 2org anak gadis tue....slalunye time maksu datang..blik tue kemas sangat...letih maksu tgknyr...hehe222....

Anonymous said...

wah wah wah.. kemas n cung sungguh bilik anak dara sorang nih...
jeles aunty sherry... nak decorate bilik si danish tu.. huhuhuhuhu.. baik dipendam jua hasrat aunty yg suci murni itew.. sbb harussss tak sampai 10 menet.. bersepah blk la.. huhuhuhuhu

Nurul a.k.a Riko said...

mak su..
mcm maner mak su tak letih..coz manyak barang mak su ajer kat bilik sofea...he..he..he...ya ampun.

sherry..
bilik anak dara aku nie..ada time gak...kalo time kemas..mmg kemas...kalo time sepah...masyaallah...urut dada ajer..he..he..he...