Thursday, June 07, 2007

My 7th Anniversary & Faezah Wedding Reception

Alisa tengah tido masa nie....ciyan dia x dpt bergambo dgn pengantin
Last 27 May 2007, genaplah 7 tahun anniversary aku & Ilham. Cepat tul masa berlalu..rasanya cam baru ajer aku berhoney moon dgn Ilham...to my loving huby..thanks to be my soul mate...mwah...mwahhh...mwahhh




In that day oso, Faezah buat majlis p'sandingan. Alhamdulillah...majlis p'kahwinan adik aku b'jalan dgn lancar...CUMA he..he..he..nk t'gelak pun ada gak...biler pengantin lelaki bulih pulak..tertiggal baju songket utk b'sanding...then t'paksalah pengantin lelaki patah balik utk amik baju b'sanding yg t'tinggal kat umah auntie dia kat Lumut..so..majlis bersanding..t'lewat sikit. Yg kali nie punya kenduri...ramai yg kata aku dah kurus..ekekekee keee (kembang aku jap...) coz masa kenduri akad nikah faezah dulu...ramai komplen kata aku nampak berisi...now ada yg cakap cam anak dara...adoiiii sure mata derang nie kero...adakah aku yg dah ada anak 2 nie..still anak dara...cannot be lah kan...


Sofea n Alisa dah rasmikan dulu pelamin pengantin....


Sofea mmg tak sabo nak tgk Mak Jang dia bersanding...coz sblm mak jang dia naik pelamin...Sofea dah rasmikan dulu ittew pelamin. Then yg kelakor..masa part nak bersanding...bulih pulak si Sofea nie nak duduk kat tengah..tengah...dia pun nak bersanding sama dgn mak jang & pak jang...lawak tulah anak aku nie.




Tima masa makan beradap...adooiiii geram aku dgn si Sofea...ada ker dia suruh Mak Jang suapkan dia makan. Pernah tak korang tgk...pengantin pompuan makan sambil suap budak...nie kesah benar nie...kesian aku tgk Faezah...tak senang dia nak makan coz Sofea dok asyik menganga mulut soh mak jang dia suap. Padahal..sebelum nie, biler aku ajak dia makan sekali dgn aku...dia tak mo...sibuk nak main..main dekat dgn pelamin...rupanya..dia ada hati nak bersanding....ekekek keee...keee
Sofea berangan nak jadik pengantin gak...sib baik ada Opah punya crown..jadiklah yer
Alisa yg tak bulih berengang dgn puting

Sofea playing with her cousin....



Bawah nie gambo sofea with her 2 pupu yg tinggal dekat Sudan....mmg jarang dpt jumpa derang nie...kat Sudan musim summer..so derang balik M'sia..tapi cousin aku kena gi Sudan coz dia keja dgn Petronas kat sana.

Alisa cam memalu nak jumpa Shaufi..tapi size Shaufi besar sikit kan..padahal derang berdua nie sebaya ajer.

My younger sister with Faezah...adik..cam control senyum nampak...ehem..ehem

3 comments:

janna w.m mokhsin said...

waaa....tahniah utk ko and hubby riko...aku pon tgh tunggu aku nyer anni yg ke tujuss jugak...hehehe...tp lmbt lagi....tu la kan,rasa cam baru jer dok berhanimun...cepatnyer masa berlalu...semoga kita akan terus tabah menghadapi segala cabaran dan moga cinta kita semakin mekar....doa ku utk kita semuaaaa...!

sofea^alisa said...

janna..
thanks..aku pun doakan moga perkahwinan kita sumer nie kekal hingga ke akhir hayat...amin.

ciku_nunu said...

hepi aniberseri... semoga kekal bahagia ke akhir hayat... amin..

alisa malu naper nonggeng montot?wakakaka