Wednesday, July 16, 2008

Magic....

Since kakak masuk sek. nie..."mcm2 ada" menda baru yg dia belajar...kalo setakat lagu merepek2 tu...mmg nak terbeluek aku dgr hari2...sumer lagu yg merepek2....uolls know kan...lagu tu biler di ubah suai cam maner....haiiiyaaaa mmg manyak geram woooo.........OMG>....mmg aku geram bangat samer dia...tp...biler pikir balik...ala...budak darjah 1...cenggini kut perangai derang.

Cam skrg nie pulak...dia dah pandai nak wat magic...he..he..he...sumer dia belajar dari classmate dia..tp ada one part nie..mmg aku rasa cam nak ketawa jer....hemmmm....layan jer lah kakak nie...


Kakak: "ibu...ibu...kakak pandai wat magic"
Aku: "blajar kt saper?"
Kakak: "kat sabrina...jap yer...kakak nak wat magic"

Then anak dara aku sorang nie.....dia amik kedua belah her tapak tangan...then dia tenyeh kedua2 belah tapak tangan tu. Aku cam ala..ala...errr...errr....magic aper ke bondo nie???..

Kakak: "taraaaa....dah jadik pemadam"
Aku: "apa yg pemadam nie.."
Kakak" "ibu....nampak tak...cam pemadam"
Aku: "nie...bukan pemadam....nie daki..ler...eeeiiiiii..." (terus aku gelak)..

Tp kakak still tak puas hati...dia insits ckp daki tu...pemadam (kalo kita padam buku...saki baki pemadam tu..kan cam ala..ala...daki..)

5 comments:

LITTLE DEWA said...

hahhaha
nk tergolek aku gelak!
bdk2 skang ni mcm2 btul lah!
hahahaha

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

hahahaha....aku pong gelaks jugak....
sori yer sofea...auntie janna gelaks..

Nur a.k.a admansyah said...

mmg lawaks ler Sofea hang nie. err.. sedap tak makan popia nadia smlm? kat ner weh...

sandal itam said...

hihi...blh jd pemadam..ckp kat dia lenkali ibu tak beli pemadam ok. guna majic je ..

Nurul a.k.a Riko said...

mummy...
tu ler kakak...kadang2 tak terlarat aku nak layan...tp kena layan gak..he..he.he..

janna...
tak per..sofea x marah punyer.

nur...
mmg sedap makan popia nadia nie...gerai dia betul2 depan s.k setiawangsa.

lili...
kan...x payah aku dok asyik beli pemadam utk dia...sebab aper...selalu hilang dia punya pemadam..