Tuesday, July 01, 2008

Ermmmm....

Lastnite..tanpa ada rasa bersalah...kakak citer kat aku pasal dia dlm kelas. She told me...her class teacher bagitau..budak yg paling bising dlm class..adalah.....jeng..jeng..jeng..anak dara aku tu ler...saper lagik then 3 others student..2 gurls 2 boboi.

Yang boboi tu..aku tak kisalah..tp budak gurls yg bising adalah kakak n Laily. Ingat tak nama Laily nie....masa kakak masuk sek. dulu..I did mentioned this name dlm posting aku yg lepas. Ya ampun...anak dara aku nie....tak takut pulak dia nk citer menda nie kat aku. Mmg nak kena dia nie....aku pun rasa cam nak marah pun ada...rasa geram pun ada gak...tp true indeed mmg mulut kakak mmg becok...aku ingat..dah beso makin kurang or makin low sikit battery mulut becok tu...tp ya ampun...mmg manyak mulut anak dara aku sorang nie...nak wat cam maner yer?..Ermmmm......

Then aku tanya dia balik..."so kena denda tak"? Kakak ckp..."tak kena denda pun...cuma cikgu ckp saper yg banyak buat bising dlm class ajer". Aku kata kat kakak..."tak malu ker cikgu ckp cenggitu"...Nak tawww anak dara aku sorang nie ckp aper..."tak malu..kakak cikgu ckp bising ajer...ada kawan kakak dpt tulisan cakar ayam lagik teruk"...Kakak nie kan...kalo tak menjawap mmg tak sah

This Fri. aku amik cuti sebab kena amik report card kakak kt sek. Tak sabo aku nak tawww...kakak dpt no. berapa. Tapi..biler aku tgk result dia...mmg manyak yg turun kalo compared exam yg lepas..cuma bahasa arab ada sedikit peningkatan...he..he..he..tak sia..sia aku dok baca buku teks bahasa arab sama dgn kakak...tp tu ler...biler dah concentrate kat bahasa arab...terlepas pandang kat pendidikan Islam (bahasa jawi)..so nanti aku tulis berapa result kakak iyer...biler aku dpt report card kakak nanti. Tunggggguuuuu.....

3 comments:

Janna Wan Muhammad said...

agaknyer cemaner la kalau Sophea jumpa ngan Sofea? dua2 cakap banyak nih....hehehe

Nur a.k.a admansyah said...

bising camner tur? he..he... nakal tol anak dara hang nie! Asal die tak kacau org, dah! at least.. takde org nak buli die coz Aisyah selalu kena tarik rambut kat dak nakal dlm class! grr..grr..

selamat gi amik report!

Nurul a.k.a Riko said...

janna..
mesti havoc kan...dah nama derang samer...pulak tu.

nur..
bising cam budak yg tak reti nak dok diam kut...coz ada jer menda yg dia nak pok..pek..pok..pek dlm class. Apa org kata...jenis yg active...tp bukan notty tawww..he..he..he..