Friday, October 26, 2007

Photo session...

Since last Wed sampai hari nie...kakak ada photo shoot kat kindie. Kakak sibuk nak suh aku make-upkan dia..siap suh aku pakaikan mascara, eye shadow & blusher bagai....TAPI sorry...aku tak layan coz aku cakap kat dia..."budak..budak tak elok make-up...nanti cepat tua". Entahlah...I really dun like my doter or yg same ager with her pakai..make-up make up...nie...nampak tak comel...lagik comey yg natural beauty gituuu kan.

Then..biler aku amik kakak on last Wed..she told me that teacher shelly put lipstic oh her lips....dgn penuh perasaaan kakak citer kat aku. Peh tu...kakak cakap...bukan student pompuan yg pakai lipstick...boboi student pun pakai lipstick gak...tapi kaler cokelat...aku just cakap..."ohhhhhhh". May be nak dptkan kesan dramactic kut...aku pikir.

Kakak mmg non stop talking dlm keter...citer pasal session amik gambo. She told me...dia rasa mcm belajar kat universiti ajer...cz dia pakai jubah macam Mak Jang..(dia ingat lagik...gi convo adik aku kat UUM dulu)....siap b'gambo dgn scroll bagai...fulllamak class gitu student twinkle tot nie yer...ker aku ajer yg tak tahu. Semalam punya session..bergambo utk class..tapi yg utk hari nie..tak taww cam maner.......he..he..he.tak sabo rasanya nk tgk gambo...then biler aku tanya teacher nanie...dia cakap...gambo dpt masa time concert day nanti....he..he..he...tak sabo aku nak tgk gambo anak dara aku sorang nie...

After sent Alisa to rumah emak...aku dpt sms fm Mummydhani. Cepat...cepat aku baca...alaaaaa...she already in KL...nak jumpa..jumpaan kat OU or kat The Curve...alamak...kalo kat opis aku tak buat makan2 for raya..... sure aku dh gi sana jumpa mummy. Dekat ajer opis aku...kalo nk gi sana...tapi kat opis aku buat potluck for hari raya. Tak per...there still hv a 2nd chance to meet her again...kan.

Cam aku ckp tadi...kt opis aku ada buat makan..makan for hari raya...theme kena pakai bj raya...since esok ada Open House kat Twinkle Tot...so bj raya aku x pakai hari nie...instead aku pakai jubah. Baju raya...aku ingat nak pakai esok kat twinkle tot....mmg boria aku esok...coz sedondon dgn my 2 little princess. Monday nanti ...aku hupdate gambo me & my 2 little princess...Ilham aku suh jadik en. cameraman...he..he..tukang amik gambo...bulih ker?..ekeke keee

2 comments:

Janna Wan Muhammad said...

hehehe..cepatkan anak2 kita besar,Sophea lak dpt masuk S.K Pasir Puteh,skolah impian aper ntah,aku pong tak reti,nanti ko tepek la gmbr sofea pakai jubah yer...

Nurul a.k.a Riko said...

janna..
wokey dokie..nanti aku tmpek gambo dia.