Wednesday, November 28, 2007

2nd day mengaji....


Semalam...sampai rumah, kakak tak sempat..sempat nk gi ke class mengaji...excited betul dia nak gi class mengaji...padahal belum kul 8.00 pm ..tp dlm kul 7.30 pm dia dah stand by. Ilham pun..belum balik dari opis lagik. Kalo kakak nk gi class mengaji...Ilham n Alisa akan hantarkan kakak. Then..time balik..Ilham akan pergi jemput dia...tp semalam..elok ajer Ilham nak amik kakak...tengok..tengok kakak dah balik...since she is the only one yg budak umo 6 thn..so kakak..kakak senior temankan dia balik...he..he..he..
Masih lagik suka pada tudung pemberian Mak Su (my younger sis.)...aku suruh pakai tudung yg kaler pink...tak mo...nak tudung yg Mak Su belikan tu...(ehem...adik..kalo nko baca blog nie...belilah lagik satu utk Kakak...he..he..he..)..


Bye...bye ibu..saya nk gi mengaji ..

Alisa yg suka scribble...

Oh yes....lately nie ..Alisa mmg suka scribble kat tang maner yg dia suka...yg peliknyer...dia tak buat dpn aku & aku mmg tak pasan masa biler dia dok scribble nie...Biasanya...kakak akan complaint then inpom aku...kalo dia nampak Alisa dok men scriblle kat memaner...then aku akan panggil ajer nama dia...Alisa! dgn muka stern aku tu ..cheee wahhh....Alisa dah cebik...kerut..kerut miut mulut dia mencebik...rasa cam nak tergelak pun ada....then biler aku explain...naper aku marah dia conteng...dia diam ajer. Aku selalu bagi dia pensil n kertas...tapi aku pelik...naper dia suka pegang pen...kadang..kadang tu sampai kat betis kaki pun dia conteng...kalo dah pen...nak menyental hilangkan ink pen tu ..mmg hassle yewww.

inilah hasil sentuhan alisa kat rumah.....uwaaaaaa rasa nak nagish pun ada..

1 comments:

Anonymous said...

hapynyer tgk kakak pkai tudg comey...cute je....best ke pkai tudg tue..xpe nanti ada hari mama sue beli lagi...k...lurve u all