Thursday, November 01, 2007

Drama online...kerana karina

this morning...masa dok dgr radio fly.fm derang dok sibuk interbiu roslan aziz about drama online m'sia pertama..tajuk "kerana karina"..dlm hati aku...drama portal mana pulak nie...hemmmm...setiap episode its just takes 4 minutes ajer.....dlm hati aku..si roslan aziz nie ada berlakon dlm drama tu....really mey???? dah berlakon pulak mamat nie...then tetiba ada mentioned nama Zizan Nin...aku suka zizan nin nie...sejak dari dolu..dolu lagik...dia berlakon mmg besh...

tp mmg x dpt nak dgr abis...coz aku dah sampai kat opis...masuk ajer kt basement..reception was so bad...cam dgr dlm gua ajer..Dlm hati aku...tak perlah...nanti kalo aku baca newspaper ker aper..sure ada more info pasal drama nie.

kat opis...aku tgk mama Q a.k.a Hana..dok concentrate kt dpn pc. Biler aku tanya dia...rupanya dia dok sibuk tgk citer Kerana Karina yg online punyer....yessszaaaaaa..jeng..jeng..jeng....terus aku mintak url fm hana..since hari nie aku poser 6...leh aku tgk masa lunch time nanti.

memula tu..cam tak interested sgt nak tgk..coz cam cik embab ajer pc aku nie...tahu..tahu ajelah kalo tgk drama yg portal punya...asyik hang ajer..tapi since aku nk tgk si zizan nin & si marsha nie berlakon...ku gagahkan jua tgk pc aku nie....sib baik lepas tu..okey pulak...laju ajer.

so for those yg interested nk tgk portal drama nie...meh ler masuk kat sini..http://www.gua.com.my/
korang register...then lepas tu bulih clik...1st time tgk..mmg cam hampeh ajer..coz asyik terganggu ajer...tapi lepas 2nd time tgk...okey gak citer nie...very funny. Tetiba aku teringat kat drama korea...citer korea mmg besh...& skrg nie kat Astro chnl 303 dh ada KBS world...he..he..pasan jap duk kat korea kalo alih channel tu.

Tp yg paling besh kat chnl 303...kalo tgk drama korea...ada english subtitle..aku suka kalo citer korea nie...derang menten ajer bahasa korea tu...tak payahlah dialih bahasakan ... teringat masa dolu..dolu...sanggup aku tido sampai kul 2, 3 pagi...semata..mata nak abiskan vcd citer korea...Ilham tak baper suka tgk drama korea..dia ckp citer nie slow....tapi slow nie yg best...coz citer korea nie..cukup ramuan...masam, manis, pedas...sumer complete...ekekek keee then derang punya cinematografi pun cantek ..hero & heroin pun not bad gak..

2 comments:

kHuZaiMAh said...

pewittt....tengok dram online dah...yeee mcm best jer kan?..dah le majuk tu ok...:P

Nurul a.k.a Riko said...

mama..
tak majuk dah...he..he..he..sajer jer nk nyakat mama.
memula tgk..cam tak syiok..tapi biler tgk epsd 2..lagik besh