Tuesday, November 13, 2007

Annual Graduation & Concert

Ahad lepas we were went to De Palma Hotel kat Ampang utk tgk Annual Graduation & Concert Tadika Twinkle Tots (TTT). Upacara bermula kul 2 pm...sib baik hotel tu just near by my hos...dlm 10 minutes...kitorang sampai.

Masa kitorang sampai...ramai parents dah ada kt ballroom..nama & table mmg pihak TTT dah arrranged..luckly my table mmg dekat dgn stage...senang lepas nie Ilham nk amik gambo kakak.

Kakak tgh nak get ready sblm naik stage
Biler tetamu VIP dah masuk....kakak punya turn buat performance. Nampak sweet & ayu ajer kakak ...siap bersanggul bagai...6 yrs old punya student menari lagu Dikir Puteri...oklah derang punya performance really njoy. Tak silap aku...derang practise 6 hari ajer...tapi aku tgk the way they all menari mmg besh....Alisa pulak...siap bertepuk..tepuk tgn ikut rentak muzik dikir puteri.


Sorry...gambo tak clear...kena tanya Ilham nie..coz dia jadik En. Photographer...tp aku rasa sebab lighting kut....

Masa yg dinanti...telah tiba...chee wah...biler tgk derang nie berarak...cam budak U nak amik degree ajer...siap ada muzik chak lempong lagik. Yg paling besh...Ilham cakap...dia x nampak kakak ...sah lah Ilham sudah terkonpius...coz biler derang make-up muka mcm twins ajer...so aku cepat bangun...n dari jauh aku dah nampak kakak...cepat ajer aku bagitau Ilham..."tu kakak...then aku bye..bye kat kakak"...then dari jauh aku nampak dia senyum.






Sebelum balik...sempat gak Ilham snap few pics...kakak wih me & alisa, kakak wih her frenz, kakak dgn mama CT and all teachers kat TTT. Tadaaaaaaaaaaa............

I luv this pic...kakak with Aisyah...so sweet both of them.

Masa aku nk amik gambo derang nie...siap kena ikut cakap derang nk amik gambo kat pokok..pokok...cheee wahhh cam filem hindustan ajer.


6 comments:

Anonymous said...

Waaahhh... manyaknyee gambo! Gue punye tak dpt upload pung! jammed agaknye pc gue nih!

Anyway, congratulation to Sofea and Aisyah krn berjaya menamatkan pengajian di Twinkle Tots!!!
Lepas ni kena pikir dieorg punye result plak! heh...

Nurul a.k.a Riko said...

Nur..
ha'a..result exam lum kuar lagik...dup..dap..dup dap...tak taww anak dara kita dpt no. baper kan?..

Janna Wan Muhammad said...

riko...congrats utk Sofea....comey betul sofea pakai baju kurung kedah yer? senyum simpul cam ibu nyer jugak...hehehe

Nurul a.k.a Riko said...

janna..
senyum simpul dh jadik trade mark kitorang..ekekeke keee

Anonymous said...

Mama sofea, I just moved to setiawangsa and shopping for kindergarten... Where is this Twinkle Tots? Wud appreciate if you cud give me the address and contact no... thanks
-Ummu Husnina-

Anonymous said...

Bagus tak tadika ni?