Tuesday, November 06, 2007

Emmmm......

Emmmm....apa nk tulih yekkkk...aku cam tak ada idea nk tulih aper nie. Nk upload latest gambo my doters...ku sokmo lupa nak charge battery camera.

Semalam, masa aku nk amik sofea a.k.a kakak fm daycare centre...hujan turun dgn lebat..(cam skema pulak ayat aku nie...) ..dlm hati entah sempat ker tak...aku sampai rumah nie berbuka...nampak gayanya cam kena berbuka dlm keter ajer. Lepas amik kakak...dia ajak aku singgah kat 7eleven...anak aku sorang nie..mmg suka ketuk ibu dia..so yesterday we bought some potatoes chips & 2 bttl air vitagen.

Dlm keter...semerbak harum bau potatoes chips...lapor giller aku dibuatnyer...alisa pulak aku kasik minum air vitagen. Nowdays, alisa can behave vy wll in her car seat....minum pun tadak tumpah..tumpah lagik..gud gurl anak aku nie.

Kakak & alisa mmg enjoy minum n makan dlm keter...tp dlm kepala aku nie...sempat ker aku masak nie...tgk jam dah kul 6.30...hemmmmmmmmm.....

Tup..tup...Ilham called..tanya aku kat maner. Rasa geram pun ada gak...maklumlah dia senang..senang ajer dari opis terus balik rumah...cam aku nie...ada 2 tmpt nk singgah sblm sampai rumah...aku cakaplah aku still stranded in hvy jem...peh tu Ilham tanya.."nak masak nasik tak?"...since aku rasa...keter aku cam x gerak..gerak ajer..due to bad traffic...aku replied to him..."ok gak ..kalo abg nk masak nasi"...terus hati aku b'bunga..bunga...tak sia..sia aku ajar Ilham masak nasik masa bulan poser dulu...so semalam..adalah kali ke-2 Ilham masak nasik sepanjang aku kawin....amin...ada improvement sikit...he..he..he..

yg paling best...he told me.."yang..abang ada belikan sup tulang...ngan sambl belacan utk yang berbuka"...terus aku senyum sampai ke tinger...ya allah...bestnyer...time sejuk..sejuk nie mmg best makan sup tulang n nasi panas..... Aku cakp.."tima kasih...alhamdulillah"...tak payah pikir nak masak aper malam nie....he..he..he..he..

Ngam..ngam aku sampai kat guard hos...azan pun berkumandang..glup..glup...mmg aku tak prepare anything ...then aku mintak air vitagen alisa...cepat ajer alisa sua kat aku...kakak pulak hulor potatoes chips...aku makan sikit ajer..coz aku dah terbayang sup tulang....memanggil..manggil aku ajer...ekekek keeee....

biler sampai rumah...aku tgk atas meja...Ilham dah siap sumer..sumer dah siap hidang....alhamdulillah...ku tunggu cedok nasik ajer. So hari nie...since eon bank ada wat open hos for hari raya kat hotel..sure Ilham balik lewat ...dan aku tgk..cuaca kat kl nie...dah nampak cam cloudy sikit...aku rasa mmg aku kena tapau ajer...mmg tak sempat nk masak. Rasanyer...menu yg akan ku order kat gerai nanti...Nasi goreng ikan masin utk aku...n nasik goreng cina..tak mo pedas utk my doters...

0 comments: