Saturday, May 22, 2010

Jom layan Cha....


Kadang2 kelateh Cha nie mmg bulih bikin ibu dia gelak sorang2 kat opis. Waktu age cenggini...kalo kita tanya aper kat Cha..sure dia jawap dgn JUJUR..tak ada corner2 or bengkok2.Ada jugak kadang2...perbuatan dia tu sgtlah cumil kat mata ibu dia sorang nie.

Baru2 nie..masa aku nk kuar duit kat atm, aku bawak Cha sekali. Since kat KL nie asyik gerimis ajer..so aku kena bawak payung Barbie dia. Payung beso lain dia tak mo..adooiii grr..grr..grr..di buatnyer...tu tak perlah. Ibu sanggup buat aper sajer utk anak ..kan.

Then..bila masa aku nk kuar duit...aku suh dia pegang payung dia tu. Peh tu...ntah cam maner...payung tu jatuh. Cha amik payung tu...peh tu dia dok tiup..tiup kat payung tu. Aku senyum ajerlah tgk gelagat dia....agaknyer Cha ingat payung tu makanan ker aper ntah bulih tiup2 lepas tu...kasih bersih balik..ha..ha..ha..ha!

2 comments:

sandal kecik said...

takut payung kotor ye riko hehe..cumil je kan

Nurul a.k.a Riko said...

tu lah Li...sayang betul dia kat payung Barbie dia tu.