Sunday, April 24, 2011

Cerita hari wiken...

Semalam & hari nie...Kakak ada bengkel Orkestra kat sekolah. So jadual kitorang cam biasa ajerlah...gi JJ sudah semestinyer...then tadi gi WWM mcm selalu. Ahkak kena gi WWM cz ada appointment dgn PT ahkak Eykyn peh tu En. Somi pulak bawak Cha jalan2 gi Yamaha Music.

Since Kakak menunjukkan minat dlm music..especially Violin....en. somi ingatkan nak enroll Kakak for violin class. Sementara Cha pulak...may be just for piano class...utk Cha intake dlm bulan Jun. nanti.

Oh yer...semalam lepas amik Kakak, kitorang gi jalan2 cari makan kat Restoran Yunan Muslim kat satu row dgn bgn KRU yg lamer. Tak ramai org kat sini...tapi masakan not bad...sekali sekala bertukar selera masakan Yunan pun sedap gak.

Paling besh kat sini ada aquarium ikan...sonok sgt Kakak & Cha dok lihat ikan dlm aquarium. Rasanyer kalo ada aquarium ikan dlm rumah pun besh gak....cuma tak tahulah ikan tu leh hidup lamer ker tak....kan. Sebab dulu pernah bela ikan...tak sampai berapa hari dah mati...tak tahulah...terlebih kasik ikan makan ker or sebaliknyer....hemmmmm.



Wow...rasa cam artis hollywood...cz ada peminat fanatik kat bawah nie.


Peminat Ikan No.1


5 comments:

cik ayin said...

hahaha..ayin pun kadang suka jugak tgk ikan...kalo kat kedai makan tu,mesti duk dpn akuarium..ngeh3

Nurul a.k.a Riko said...

cik ayin...
Leh geng dgn anak2 ahkak nie...masing2 suka tgk ikan.

Izzaty Ishak said...

Wow! Terbaek lah akak ada passion utk violin! :D

Zaty blaja piano half way, pastuh dah stop. :(

Ada rezeki, nak sambung blaja balek!

Nur a.k.a admansyah said...

most of restaurant suke taruk ikan.. `pelaris' kottt?? ahaks!

dear, td aku bukak blk N3 yg SEBAK tur! mmg TIP TOP feedback dr lovely frens out there kan? kdg2..whn we shared, a bit release rite? even it was not solved your problem. But maybe in a different way! hmm... aku suke style ko manja-kan diri tur! biler nk ajak aku lak?:))

Nurul a.k.a Riko said...

Izzaty Ishak...
he..he..he..ahkak mmg tak ada passion Zaty..yg ada passion anak dara sunti ahkak....'kakak', mmg minat & suka dgn alat muzik violin.

Zaty nak tahu...baru semalam ahkak tahu yg biola tak samer dgn violin...cz biola ada 2 butang..manakala violion ada 4 batang.

Cha anak ahkak yg umo 5 thn mmg suka piano...tingat kat Zaty...he..he..he.

Nur...
Sebab itu aku suka berblog...mcm terapi jiwa & minda...leh share sumer feeling dlm blog.

Nak manja2kan badan...bulih sajer dong...nanti callling..calling yer...kita set for berdating berdua.