Thursday, May 29, 2008

Citer pasal last sunday.....

Last sunday...xtvt family gwe sungguh tighted. 1st thing in the morning we were going to OU. Pasal??? aku dpt free tickets utk tgk citer Indiana Jones..bla..bla..bla..so it happen...Ilham pulak yg excited (maklumlah..dia suka citer nie..)..utk aku pulak..aku layan ajerlah...but ..aku prefer romantic comedy lagik...since dpt f.o.c...redahhh jer.

Makan eskem....

1st time...aku bawak Alisa gi movie..then aku dh expected sure dia x lamer dlm tu. True...indeed...my instinct was rite...Memula2....cam syiookk ajer Alisa tgk gambo wayang kat screen...then biler part ada adegan tembak menembak...terus dia totup muka...tapi dia x nangish...may be she was vy fear with the sounds system kut...so apalagik...after 10 minutes...gwe angkat kaki kuar...cuma Ilham ajer continued tgk citer tu sampai abis.

Dah naik keter Barney...mmg payah nak suh Alisa turun...grr..grrr..grr..

Nk tahu...gwe buat aper..gwe bawak my doters gi makan eskem kat Gelatos...so yummie..at least bulih ler aku tarik napas rehat...coz Alisa nie..uolls pun sudah sedia maklumlah...mmg full bar betul batteri kat badan dia tu...lari..sana sini...mmg x larat nak kejo dia...so end up...aku ajak dia makan eskem...leh ler aku rehat.

Kakak bergambo dgn snow white & Aladdin kat OU....

Then..after Ilham abis tgk movie...kitorang gerak gi rumah sherry for her little princess Dhia Izz Arrianna kenduri aqiqah. We were arrived almost kul 2 pm...masa tu Cik dee pun dah balik...mmg x ada rezeki nk jumpa dia....tp sib baik dpt jumpa tina & baiti ...derang dah nak balik masa tu...tp at least aku sempat gak jumpa derang nie. Suka aku tgk tina n baiti nie...kurus ajer..berbaju kebaya..mmg cantek...so adorable. Aku gak yg gomukkk...oh tidak. Then masa aku nak balik rumah....Lyn sampai...he..he..he..ada rezeki aku nk jumpa Lyn n her sons...syukur alhamdulillah.

Dhia Izz Arrianna ...so adorable..

Cumil kan Dhia nie...suka aku tgk...cam anak patung ajer. Rambut mmg lebat...tp yg menarik perhatian aku..abg Dhia nie...Akief...same age with Alisa...lagik kiut. Aku rasa cam nak bawak balik ajer...biler part nak amik gambo akief n alisa nie.....si alisa wat hal..tak mo amik gambo samer..so aku suh kakak bergambo dgn akief...kiut akief nie..siap wat "peace" lagik...he..he..he..

Me and sherry....


Kakak with Akief....siap tunjuk peace tu...kiutnyer..

Alisa sempat kasik pose dlm kereta...

4 comments:

Adrina Adi said...

sis,

lyn mana ni? spid ada kat malaysia ke?

Nur a.k.a admansyah said...

amboiii kemain lagi Alisa hang nie sejak dia pandai senyum sokmo!

hmmm... bdkX2 kat osk pun byk yg dpt tiket free tur tapi, aku takde plak org nak kasi? grrr...grr...

aku balik kelate nie seminggu tau! so, will miss your story.... c u sekolah bukak nanti! babai...

LITTLE DEWA said...

riko
sukenye tgk alisa senyum
ari tu dok masam je...
hihihihi

& ye la... kak long ni anak2 sume comel tau...

Nurul a.k.a Riko said...

ed..
lyn - Cempakasari ler laling..

nur..
wahhh...mmg long leave betul..miss u too..

mummy..
indeed..true sesangat..mmg anak2 kak long sumer comey belaka.