Monday, May 26, 2008

Saturday - gi besday Sabriena

Last sat. bestfren kakak wat besdsay party...so aku pegik jugaklah...w/pun hati aku rasa cam malas ajer nak pegi. Ingatkan...kalo kawan dia buat kt rumah...aku ingat just nak drop her..then nanti petang sikit aku amik dia balik...TAPI since ada xtvt swimming lepas tu....aku mesti kena pegi...maklumlah....kakak biler nampak air..mmg mcm dah lupa diri

Kakak with Sabriena...
So kul 4 pm aku dah gerak dari rumah...sib baiklah rumah sabriena tu kat Sri Maya..kt jalan jelatek..so dekatlah nak gi ke sana. Sampai ajer...ramai dah kengkawan dia ada kat situ. Here it goes gambo kakak with her bestie Anis Sabriena.

Besday gurl tiup lilin.....

Kakak with her classmate...Tasya



Alisa asyik kejor belon ajer...
Kakak n her frenz....mmg sonok berlari sana...sini...tp siyan Alisa...dia main ngan belon ajer.




Then lepas potong cake...xtvt swimming...kowang tgklah kakak betapa ghairahnyer dia biler nampak air. Sore aku dh high pitched biler aku tgk..kakak makin lamer makin ketengah...maklumlah..w/pun itu kolam renang utk kanak2...tp airnya dalam. Ada gak..saat cemas..biler kakak dah ketengah...cepat2 aku tarik dia. Dia nk ikut Sabriana...tp sabriena tu mmg pandai berenang...tp kakak baru ajer nak belajo swimming...sib baik aku nie alert..

Tp kan..siyan kt alisa...dia pun nak masuk dlm air...tp mmg aku sengaja..tak bawak swimming suit utk alisa...takut nanti dia tak mo balik...aku yg susah nanti. Mmg lotih den...sabtu lepas...kalo ada Ilham senang sikit...tp knowing Ilham punya perangai...mmg dia tak gemo nak pergi xtvt besday party cenggini...biasanya ahkak jugak yg pergi tawwwww...tp tak perlah...aku sanggup buat apa saja utk my doters....so redah ajerlah...

Girls was having a fun...



0 comments: