Monday, July 19, 2010

Aku dah demam True Blood Season 3!

Skrg nie, diam tak diam...drama True Blood (TB) dah masuk season 3. Right now, aku dah tgk True Blood Season 3 episode 4...tak sabo pulak nk tgk episode 5 dlm minggu nie.....sebab aper? ha..ha..ha..ha...sebab...dlm season 3 nie...ada warewolf yg bernama Alcid! Hemmmm...merembes uolls!


Joe manganiello as Alcid dlm TB season 3


So dlm new season nie, Alcid di tugaskan oleh Eric utk menjadik Sookie punya bodyguard dlm usaha mencari Bill. Aku suka betul tgk watak Alcid nie...alangkah bagusnyer kalo watak Jacob dlm movie Twilight series ganti dgn dia...barulah leh lawan samer dgn Edward Cullen..he..he..he...cz everytime aku tgk Jacob nie...adoooiii so muka budak2 lagik opppsie.....



Alcide with Sookie





Sam

Aku pun tak tahu...cam maner aku leh terjebak dgn drama series TB nie. Masa mula2 tgk season 1 ....aku suka pada watak Sam. Nampak dia cool ajer. Peh tu citer pun b'kisar pada kisah vampire yg bercinta dgn manusia ..dah mcm Twilight pulak....cuma yg berbeza dlm citer TB nie...Sookie m'punyai kuasa Telepathy........Then biler dah masuk .season 2....suka pulak watak Eric. Hemmmm..mcm2 aku nie kan.


Eric



Jessica
Peh tu kan...dlm drama TB nie...watak yg aku rasa kiut & kelakar adalah Jessica. Suka betul pada vampire yg unique nie...cz dia ada personality yg tersendiri. Dlm season 3 nie...Jessica berhadapan cinta tiga segi antara Hoyt & Tommy....tak sabo nk tgk scene Jessica nie...1st time aku tgk vampire cam Jessica nie.

Oh yer...drama TB series nie mmg utk tatapan org dewasa ajer cz manyak sgt scene yg 'kurenggg' sesuai utk tontonan keluarga. Aku tgk drama nie pun...cz dah t'jebak tengok masa season 1 lagik.....so tak sabo nk tahu apa cerita cinta Bill to Sookie? hemmmmm......

4 comments:

Janna Wan Muhammad said...

AAaaaaaaa........! Aku pon suke tgk TB ni jugak! MEmang follow dari season 1 lagik! Adoiii...!

Adrina Adi said...

kak nurul,

tak baik tau kutuk Abe Jacob saya. uwaaa....

Nur a.k.a admansyah said...

Ishhh... brp byk series fav hang cik Riko? kome ade mase ehh??? heran aku...

hensem-nyer mamatX2 dlm citer ni... sumer tur wolf ker? hehehe

Nurul a.k.a Riko said...

Janna..
give me-5! Kalo dah terjebak...mmg payah nk undur belakang kan.

Ed..
Ala laling...jgnlah majuk. Kak Nurul tahu...Abe Jacob ttp menjadik pojaan ed sampai biler2 kan.

Kak nurul dah tgk eclipse...rasa cam nk puk ajer Bella tu...bulih? especially time dia dok kisses Jacob....ciyan abang Edward I tu..yewwww.

Nur..
Aku nie mmg manyak nooo citer favourite...nie belum lagik tgk Vampire Diaries nie....nie pun tak lamer lagik dah leh masuk my favourite list pulak..he..he..he..

Tak sumer warewolf...Alcid ajer warewolf...mcm Eric dia vampire...Sam pulak...leh tukar jadik anjing...sure hang terkonpius kan?..he..he..he..