Tuesday, July 13, 2010

Kunon...tak mo lunch.

Oh yer..pagi tadi ahkak sorang nie telah menapau nasik lemak sotong for breakfast. Heavy kan... breakfast aku pagi tadi. Itu pun...jenuh gak dok mencongak2...& berkira2 nak makan nasik lemak ker tak? since sudah nak dekat 2 minggu x sentuh nasik lemak...so hari nie kira bedal ajerlah...so lunch nanti tak yah makan...kunonlah.


Aku ingat...lunch nanti nk gi Sg. Wang...cz nak gi post office...peh tu ingatkan nak alter blouse aku. Blouse aku nie..dah lamer aku beli...cuma aku x suka nak pakai cz besar. Punyalah dok asyik tangguh..tertangguh..so ingatkan since breakfast dah makan busat...so lunch nanti leh gi Sg. Wang...itulah plan asal pagi tadi.



Tapi kan korang...harapan asal plan tadi...musnah cz yrs truly nie dok baca spoiler citer My Fair Lady nie kat tenet uolls masa lunch tadi. Mula2 baca episode 6...then rasa....alamak...kena baca pulak episode 7 nie...peh tu..dah alang2 baca spoiler episode 6 & 7...better aku baca episode 8 pulak dah....itulah aku...rasa cam tak sabo2 nak tahu citer selanjutnyer. Furrghhhhh...kawan2 aku sumer heran...naper aku tak kuar lunch...ha..ha..ha..ha.


Actually...hero drama korea nie idoklah sehensem maner...cuma ahkak suka tgk muka heroin nie Yoon Eun Hye. Cun...cute...comeylah! Lawo kan. Suka tgk dia dok buli hero dlm drama nie.



8 comments:

Adrina Adi said...

hehehe.. sabor jer la.

ini cerita korea ker?

Fertzy said...

citer nie, bibik i dok follow tiap malam.

satu hari i tertengok, part yg si hero tue baaaaaru jek jadik dier nyer slave ker haper ntah nama dier dkt rumah dier (ke rumah atok dier?)

betulla, she's cute and muka dier dah tgk nak tgk lagik..me loikey!

diriku said...

he2..klu cte korea mmg ber'hantu' skit..skali dh tgk,mmg melekat..

Lovely Bella said...

dulu bella minat giler tgk cite korea.. skang nih x de mase nak nengok.. huhuh akak gi oter blouse tuh cepat .. leh pkai raye.. hehehe

shima said...

riko..nnt jwb tag :D

Nurul a.k.a Riko said...

ed...
ha..ha...ha..mmg citer Korea! Besh wa ckp samer lu.

tina..
si hero tu jadik Butler cam bodyguard kat istana tu..siyan dia asyik dok kena buli ajer.

cute kan? muka dia bagai bulan di pagar bintang..tak jemu2 memandang.

diriku..
mmg betul! dah tgk sekali citer korea...mmg melekat depan tv ajer sampai abis.

peh tu...kalo tgk citer korea...hero yg tak hensem pun jadik hensem...biler kena dgn story line citer nie.

Bella..
ahkak dulu minat drama Jepun..tp lepas tgk drama Autumn In My Heart...terus dah fall in luv sampai skrg dgn citer korea nie.

Li..
Oraitt laling..esok aku jawap tag yer.

mummysyafie said...

lama dah tak tengok crita korea taw..

last sekali tengok winter sonata je..

Nurul a.k.a Riko said...

Irah..
wow...lamer giler citer winter sonata tu...masa tu aku pun baru kawin he.he..he.