Wednesday, February 03, 2010

JayaJusco@ AU2

I had a wonderful time biler bawak Kakak & Cha ke JJ yg just take 5 mins. to drive fm my house. We all bertiga sempat breakfast kat OldTown White Coffee sebelum memulakan upacara rasmi berhepi santai anak beranak (bulih ke guna ayat nie…) hentam ajerlah.


Actually the main thing nak datang ke JJ cz Kakak need to cut her hair. I noticed rambut kakak dah panjang since dia masuk standard 1. See..almost 2 yrs Kakak x potong rambut cuma potong rambut depan ajer biler dah panjang. Lamer kan korang…


Biler dah masuk saloon tgk ramai gak customer dok waitingfor their turn to potong rambut. So I have decided to bring my doters utk bermain kat dlm indoor theme park kat dlm JJ tu.

After we had a great time playing all those menan2 yg memerlukan token utk bermain, so I bawak kakak terus masuk saloon. At least I can seat for a while since kaki I nie bulih tahan jugak lenguh cz berlari sana sini ikut Cha yg dah tak tentu arah nak main aper kat dlm tu.

Tu pun jenuh gak aku kasik excuse nk stop derang main..last2 aku ckp..’kan kakak nak guting rambut…now it’s yr time to cut yr hair’…t’paksa guna koser veto (padahal….ibu dia dah x larat nak dok dalam tu lelamer….& duit pun dah manyak mengalir cz asyik beli token ajer..)

Utk membasah tekak aku yg dahaga nie…sekali lagik aku guna kose veto bawak my doters gi A&W cz aku dok craving nak makan waffle with ice-cream & rootbeer float. Wala! Mmg besh. Yg tak beshnyer… Cha jerit tak keruan biler nampak moscot A&W…sampaikan abis my shirt kena sos tomato. Kakak pulak dok gelak tgk Cha yg menglabah biler Nampak moscot yg bagai giant tu.


Acara seterusnyer adalah utk menambah stock barangan or lebih tepat lagik makanan kat rumah! So the next place kitorang gi Supermarket. Sonok Kakak & Cha dok letak barang yg derang suka dlm trolly. Ibu dia pulak dok mencongak berapa harga barang sumer dlm trolly ha..ha…ha..

Tengok jam dah kul 3.30 pm…wahhhh…mmg dah lamer sgt kitorang kat sini. Just imagine mai sini dari kul 10.30 pagi….furgghhhhhh. Peh tu ada Nampak show akrobatik sempena nak sambut CNY nie…so Kakak & Cha dah berlari nak tgk show tu. Sempak gak aku amik gambo cz tgk sungguhlah lembut badan derang nie sumer…sampaikan bulih melentik2 mcm plastic ajer.







3 comments:

Nur a.k.a admansyah said...

weiii... apsal amik pic dr blakang jer? tahu-lah topik rambut..

Thn lps kami pn dpt tgk show nie... mmg interesting n fantastic kan? memula aku ingat depa nie local but bila abih tur depa ckp dr mainland... terkezut wooo!!

shima said...

dh besar kakak..comel.si cha

Nurul a.k.a Riko said...

Nur..
Laling...aku baru pasan..sumer gambo yg aku tempek kat blog nie..gambo belakang. Bukan nk tayang rambut...cuma kali nie aku amik gambo candid cz kakak x suka kita amik gambo dia manyak2.

Li..
tenkiu auntie lili!