Thursday, February 17, 2011

Nak gi pantai.....

Cha demam masa cuti hari Maulidur Rasul yg lepas. So semalam, demam dia ada kurang sikit...cuma nampak dia cam letih ajer petang semalam.

Gambo yg ahkak amik nie, masa nak tunggu Kakak balik dari sek. Tengok Cha cam letih ajer...ahkak suh dia baring....tengok2 dia dah tertido. Siyan dia.


Peh tu...biler Cha demam, mcm2 dia mintak. Syahdu pulak dgn permintaan Cha nie. Permintaan yg paling besh...."Cha nk gi pantai....". Terus ibu dia kembang kuncup gituk....Wah! Ini sudah bagus....jom ajak abah balik Ganu. Pantai sana mmg cantek!

En. somi tak mo ler pulak. Dia nak bawak Cha gi pantai kat....ehem...ehem...ehem. Petang semalam, en. somi dok beli alat menan utk korek2 pasir.....konon nk bina castle kalo dah sampai pantai tu nanti. Sonok betul Cha! Furghhhh...permintaan bakal di tunaikan hari Sabtu nie...cher kalo ibu dia mintak......kem salam ler. Ajak gi PD yg dekat nie pun.......hemmmmmm....mcm2 alasan.

Camwhoring.....tak sabo nk tunggu hari Sabtu!


10 comments:

Nur a.k.a admansyah said...

sian tol bdk2 kalo demam... mcm2 permintaan! yg mana reasonable... kita turutkan ajer, kan?

last N3 tu.. aku pasan yg Sofea pakai tudung gi skul ekkk? caya-lah! nmpk dah anak dara u...

Jumpaan? insya Allah... nanti kite setkan date lorrr!

BaiZuRa a.k.a Qis said...

nak ikot p pntai k.un..hehehe~~

ceritacherita said...

gi pantai kat mana tu?

Hairil Rizal said...

Wohoo..nak pegi PD rupanya. Nnti sila tangkap gambar kat sana dan post ok!

Camwhoring? Hahahaha...sekarang kusudah tau apa maksudnya dan telah dibuktikan dgn gambar solo ahkak tu!

Nurul a.k.a Riko said...

Nur...
U knowlah Ilham cam manerkan...mmg suka pampered his doters. Ibu dia...leh tumpang sekaki dpt jalan2 lepas nie.

Nanti kita set date yer laling!


Zura...
Meh...meh..meh...jom2 gi pantai.


Baby...
Dekat2 nak menghala ke pantai timur. Nanti I posting kt my new entry.


Warlord...
Salahlah Bro! Bukan PD..pantai tu terletak jaraknyer dlm 271km fm rumah ahkak.

Camwhoring? ha..ha..ha..mmg ahkak suka..especially biler dok tunggu Kakak fm school. Posing sakan dlm kereta...oppps *blushing*

Hairil Rizal said...

Mcm nk pi Cherating je ni? Ye ke?

Qistina Filzah said...

pi pantai maner ahkak???hehe...besh tu, arap2 xujan..skrg da musim panas pun

Nasuha Salleh said...

Hati2 kt pantai nnt kak =D
air laut skrg nmpk tenang tp sbnrnye mmbahayakan...
My Recent Post: Makan Ayam Dengan Bahan Kimia

mummysyafie said...

demam2 pun cha nak pegi pantai ke? alahai..tunggu sihat baru bleh ajak umi gi pantai taw

Nurul a.k.a Riko said...

Warlord...
Betul!Pandainyer... Bijak...bijak..bijak.


Qistina...
Ahkak pegi pantai Cherating. Mmg musim panas skrg nie...balik nie kena letak bedak manyak2 cz kulit dah bertambah kelam.


Nasuha...
Thanks cz sudi singgah blog ahkak. Mula2 ahkak cuak gak nak main kat pantai...cz angin kuat...tp sib baik ombak tak kuat sangat...tu lah..mmg kena berhati2.


Nor...
Alhamdulillah...Cha dah sembuh dari demam. Kalo Cha masih demam lagik, mmg kena tunda percutian kami nie.