Saturday, August 28, 2010

Balik Kampung

Pagi nie we all balik kg. aku yg t'letak kat Parit, Perak. Sonoknyer aku dpt berbuka nanti dgn my parents...& oso my sis Faezah (read: dia tinggal kat Kedah). Aku & Faezah mmg dah berjanji nk balik kg. dlm minggu nie...since this year raya is not my turn....huwaaaaa...!

Peh..tu aku pun dah lamer x jumpa dgn my sis Uda...yg tinggal kat Bt. Gajah...so kiranyer balik kg. kali nie...mmg meriah cuma Kak La ajer tak dpt join samer.

Peh tu...aku ada beli sikit baju raya utk my anak buah....bayangkanlah....anak buah aku tu sumer lelaki...utk Ammar (anak Faezah) & Umar (anak Uda). So masa nk pilih baju utk boboi nie kan...choice mmg very limited....mata aku nie...sure nk pandang kat baju gegurls gak....kalo baju utk gegurls nie....mmg manyak pilihan..."itu cantik...eh...sana pun cantek...yg nie pun cantek gak...yg sana pun lagik sweet " (read:mmg leh rambang mata).

Kalo beli baju utk boboi pulak...siap aku tanya kat SA " errr...kaler lain ada lagik tak?" or tak pun..."ada corak yg encem sikit ker"...or paling besh "errr...ini ajer ker".....ginilah kalo dah terbiasa shopping utk bj gegurls....so utk beli bj for boboi...amatlah terhad punya pilihan.

Ok...since dah citer pasal bj gegurls mmg manyak pilihan...especially kaler PINK..mmg dah sinonim dgn my doters...baru2 nie...my doters dpt marshmallow Hello Kitty fm my coleague.

Sweet tak marshmallow Hello Kitty nie? Marshmallow Hello Kitty nie...adalah dari Joo Tsong (my opismate). Hari tu, hubby Joo Tsong nie went to UK...since their doters oso minat kat Hello Kitty....and Joo Tsong pun tahu...sure my doters will luv marshmallow Hello Kitty nie..so dia kasik utk Kakak & Cha.

Thanks auntie Joo Tsong! fm Kakak & Cha. Peh tu kan korang...time Kakak nk makan marshmallow Hello Kitty nie..siap belek2 lagik...cz dia rasa sayang sgt nk makan.

p/s: Mintak maaf manyak2 hari nie mmg x dpt nk BW ke rumah bloggers sumer. Biasanyer...line Maxis nie...kalo kat kg. aku mmg cik embab betul! Slow mcm siput khinzir...yada...yada...yada.



6 comments:

mummysyafie said...

selamat berbuka ngan keluarga riko..

ayin~weeweet said...

selamat berbuka bersama org kg kak nurul :)

fazafillah said...

alaaa...mak su xde lgi nk join buke pose...sedihnyer...sub..suub....

Un Phat Lee said...

tulah sayang lah kalo makan.baik lu simpan buat perhiasan.dari UK tu beb.ehe. :P

Leyha said...

selamat berbuka dan selamat balik kg sis~ hehehe. bestnya dapat balik kg dan berkumpul ramai2.

Nurul a.k.a Riko said...

Irah...
tenkiu.

Ayin..
tenkiu gak

Adik..
Mmg sedihlah adik tak ada...kalo tak...bulih tlg tgkp kontrak basuh pinggan kat dapur..ha..ha.ha..ha.acah ajer.

Un Phat Lee...
Tak bulihlah buat p'hiasan cz nanti ada semut.

Leha..
mmg besh...sonok dpt berbuka ramai2 dgn family kan.